گردهمایی بزرگ بسیجیان و رزمندگان در دیلم برگزار شد

گردهمایی بزرگ بسیجیان و رزمندگان شهرستان دیلم به مناسبت سال روز تشکیل بسیج مستضعفین در جایگاه نماز جمعه بندر دیلم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۴۱۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، در این مراسم که با حضور پرشور بسیجیان همراه بود سردار مقدسی طی سخنانی به توطئه‌های پی در پی دشمنان از بدو پیروزی انقلاب تا کنون اشاره کرد و رمز پیروزی انقلاب اسلامی و شکست آمریکا در این چهل سال را بصیرت و آگاهی مردم دانست.
گردهمایی پنج آذر در شهرستان دیلم 
معاون اجتماعی سازمان بسیج ضمن تاکید بر هوشیاری و بیداری ملت نسبت به نفوذ مزدوران آمریکا گفت: دشمن از  روز اول، مسئله نفوذ را در دستور کار خود قرار داد و افرادی، چون بنی صدر و قطب زاده را همراه امام راهی ایران نمود.
او گفت: بنی صدر تا مقام ریاست جمهوری پیش رفت و از مردم رای گرفت لیکن امام علیرغم اطلاع از اسناد جاسوسی وی اجازه افشاء ایشان را نداد و عزل او را مشروط به آگاهی مردم از ماهیت ریس جمهور و جدایی ملت از بنی صدر دانستند.
سخنران مراسم تصریح کرد: امروز هم مردم باید روشن و آگاه باشند و در رای به اشخاص دقت کنند و هر کس را به مجلس نفرستند چرا که وزیری را پنج بار استیضاح می‌کنند، اما هر بار بیش از گذشته رای می‌گیرد و افتخار می‌کند که حتی یک واحد مسکن مهر را افتتاح نکرده است.
از دیگر برنامه‌های این مراسم پخش کلیپ روشنگری از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص بصیرت و هوشیاری بسیجیان در مقابل توطئه‌های دشمنان بود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات